dissabte, 9 d’octubre del 2010

"El Cine Lido"

Hall 1er pis del Centre Cultural bernat i Baldoví.8d'Octubre2010.

Ahir vaig tenir l'oportunitat de pujar al 1er pis del Centre Bernat i Baldoví, més bé conegut per tots els Suecans/nes com "el Cine Lido"".Em van vindre tans records d'aquest espai,ja mprou anys tancat al públic.Bé ,que jo sàpiga ja en fa molts de anys que no s'emeten projeccions cinematogràfiques,. És cert que ha quedat enfocat per a realitzar tot tipus de activitats culturals, festives,concerts... i un llarg eccetera.
Com de curiós em resulta retornar a un lloc on fa tants anys que no hi era.Quina mena de nostàlgia ens invaeix, almenys a mi si.Recordar algo de una forma i comprovar que encara hi és tal i com recordaves.Això si , amb una sensació de fantasmagorisme que em va transmetre al estar per un moment, jo allí, tota sola, i observant aquesta temperatura de color entrant per aquestes finestres i reflectint al terra, lluent, com si encara esperés al soroll dels xiquets pujant per les escales corrent i emocionats per asistir a una d'aquelles projeccions.